Wednesday, May 2, 2012

Sklep Toowee.pl

Choose your favorite skinny leggings from a large collection of leggings at Oasap.com, Enjoy latest women's high street fashion. Pantyhose from women's fashion clothing shop, get your favorite pantyhose at street fashion pantyhose store by choosing from a large collection of high street fashion picks, enjoy free shipping worldwide at OASAP.

Przepraszam, że post tak wyjątkowo późno ale przez ponad pół dnia nie było mnie w domu, a potem buszowałam po ogrodzie. Robi się zielono, lubię to! No ale do rzeczy, dziś był listonosz i przyniósł mi dwa urocze wisiorki. Nowy sklep, a co za tym idzie - opinia :)) Wisiorkami jestem zauroczona, od pewnego czasu stwierdziłam iż mam ich za mało... i okazało się, że w rzeczywistości są jeszcze Sklep Toowee  posiada sporo biżuterii i myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. Przesyłka szła tylko dwa dni, również pozytyw. Sklep oceniam na 5/5
~ jutro stylizacja więc zapraszam  

No comments:

Post a Comment