Friday, May 4, 2012

TALKING ABOUT THE GALAXY

Choose your favorite skinny leggings from a large collection of leggings at Oasap.com, Enjoy latest women's high street fashion. Lolita Dress from women's fashion clothing shop, get your favorite Lolita Dress at street fashion store by choosing from a large collection of high street fashion picks, enjoy free shipping worldwide at OASAP.


_DSC1271 (2)
Jak mija Wam długi weekend? Ja całą majówkę spędziłam poza domem. Dopiero dzisiaj rano wróciłam do mojego miasta :) Pogoda jest tak piękna, że cały czas chce mi się wychodzić i robić zdjęcia. W dzisiejszym poście możecie zobaczyć przepiękną ramoneskę, w której zakochałam się już jakiś czas temu a od kilku dni mam ją w mojej szafie <3 
ps. Trzymajcie kciuki za maturę mojego chłopaka ! :D 

naszyjnik - Cubus
bluzka - Stradivarius
ramoneska w kosmos - Sheinside
spodnie - Bershka
torebka - Primark
buty - czasnabuty

Mam dla Was zniżkę 20% do sklepu internetowego sheinside.com !
Do 31 maja możecie wpisywać hasło '' pelapantera2012 '' przy zamawianiu rzeczy z tego sklepu :) 

 _DSC1263 (2)
_DSC1253 (2)
 _DSC1290 (2)
_DSC1289 (2)
_DSC1292 (2)-horzf
_DSC1260 (2)
_DSC1253 (2)-horz

No comments:

Post a Comment