Tuesday, June 12, 2012

W domowym zaciszu - fiolet + zieleń


Za oknem nie jest ciekawie, cały dzień chodzę w sweterku Mateusza. Zrobiłam niewiele, ale nadrobiłam czytanie książki, którą przez ostatni miesiąc odłożyłam na bok. Dziś ją przeprosiłam i cieszę się, bo jest genialna. Pewnie jak skończę pojawi się wpis książkowy. Aparat odpoczywa, baterie się ładują więc jutro pojawi się coś aktualnego. Dzisiaj zastanawiałam się nad tym czy jeszcze mam wenę, by tu prawić. Chyba moje pomysły nieco się wypaliły i z tego powodu stawiam sobie dwóję!

Zdjęcia z przed paru dni. Stylizacja domowa - co nie znaczy, że będzie to dresik i ciepłe kapcie. Akurat w ten dzień zabrało mi fotografa, więc musiałam poradzić sobie sama. Mam nadzieję, że takimi zdjęciami zadowolicie się tak samo, jak innymi pozowanymi stylizacjami. Bluzeczka po raz drugi - zauroczyła mnie swoim fasonem. Posiada ciekawy print, a w dodatku kupiłam ją w Second Handzie za grosze. Zielone spodenki uzupełniają całość (też są z sh). Jak się Wam podoba połączenie takich kolorów? Mnie bardzo! :)

No comments:

Post a Comment